S projektom bomo želeli nasloviti pomanjkljivosti na področju informiranosti in občutka dostopnosti mladinskega dela med mladimi. S tem bomo želeli povečati prepoznavnost in vidljivost mladinskega dela. Projekt bo zajemal problematiko pomanjkanja digitalnih kompetenc med mladimi, še posebej glede na hitrost in razsežnost prepleta nedavnih tehnoloških in družbenih sprememb. Mladinsko delo bomo želeli približati digitalni sferi in uporabiti sodobne digitalne metode, da se preko družbenih omrežij, na katerih se mladi vsakodnevno zadržujejo, predstavi mladinsko delo. Osnovni nameni projekta bodo informiranje in ozaveščanje mladih glede mladinskega dela in njihovih področij, povečanje občutka dostopnosti in vabljenosti v mladinsko delo, povečanje vidnosti in slišnosti socialne izključenosti mladih v mladinskem delu.
S projektom bomo nameravali mladim ponuditi informacije o različnih mladinskih priložnostih, jih opolnomočiti za aktivno sodelovanje in soustvarjanje v mladinskem delu ter spodbuditi razvoj digitalnih in multimedijskih kompetenc. Načrtovali bomo tudi več multimedijskih vsebin, ki bodo rezultati izmenjave: 8 izdelanih TikTok posnetkov za vsako skupino, 1 posnet video proces izvedbe projekta, 1 podcast epizoda ZMŠT, 1 Discord skupnost, izdani Youthpassi, zaključen dogodek v ZMŠT in 4 diseminacijski dogodki za informiranje o projektu, mladinskem delu, Erasmus+ in ESE priložnostih.
Od projekta bomo pričakovali rezultate na več ravneh in dolgoročni vpliv. Mladi bodo pridobili pomembne digitalne in multimedijske kompetence, ki jim bodo omogočile, da svoje znanje in izkušnje delijo s svojimi vrstniki in širšo skupnostjo. Z deljenjem in kreiranjem 8 TikTok videov bomo povečali ozaveščenost o pomenu mladinskega dela, Erasmus+ ter Evropske solidarnostne enote. Cilj bo, da bodo ti videi imeli pozitiven vpliv na mlade in povečali zanimanje mladih za vključevanje v mladinske priložnosti, kar bo okrepilo njihovo samozavest in interes za aktivno participacijo. Z učenjem uporabe različnih spletnih orodij in aplikacij bodo mladi lahko svoje znanje širili naprej, kar bo prispevalo k širjenju digitalne pismenosti in kompetenc med mladimi. To bo povečalo njihovo sposobnost komuniciranja z javnostjo na lokalni in mednarodni ravni.
Idejo mladinske mednarodne Erasmus+ izmenjave Digi Mladina 21 bomo želeli izpeljati zato, ker smo opazili, da je potencial mladinskega dela med mladimi nezadostno izkoriščen. Kljub temu, da bodo mladim na voljo visokokakovostne mladinske aktivnosti in mednarodne priložnosti, tudi tiste v okviru Erasmus+ in Evropske Solidarnostne Enote, te informacije še vedno ne bodo dosegle širše populacije mladih, ali pa tistih mladih, ki spadajo v nekatere marginalizirane skupine. Mladi in mladinski delavci smo opažali, da je med mladimi prisotnih vedno več težav v socialni integraciji – občutki osamljenosti, stigme in samostigme, občutki strahu, sramu in krivde zaradi drugačnosti in odrinjenosti. Osnovni cilj projekta bo mlade opolnomočiti za aktivno vključevanje v vse priložnosti mladinskega dela s pomočjo digitalnih medijev.
Izkušnja mladinske mednarodne Erasmus+ izmenjave bo vključenemu posamezniku prinesla pomembne pozitivne učinke. V času priprav na izmenjavo bomo pričakovali, da bodo mladi spoznali, kako zasnovati projekt (kako s pomočjo partnerjev razviti idejo v prijavo projekta), spoznali evropske dokumente na področju mladine in smernice razvoja na tem področju, krepili kompetence tujih jezikov pri komuniciranju s partnerji, krepili multimedijske in digitalne kompetence pred samo aktivnostjo, se učili timskega dela in prevzemanja večje odgovornosti.
Med samo izmenjavo bomo pričakovali, da bodo mladi pridobili izkušnje v vodenju projektov, saj bodo aktivno sodelovali v vseh fazah pod mentorstvom mladinskih delavcev, kar bo pripomoglo k njihovim kompetencam – pridobili bodo na samozavesti, pogumu in samoiniciativi pri soustvarjanju aktivnosti, dobili vpogled v različna kulturna ozadja, spoznali nove tradicije, spoznali mlade iz drugih koncev Evrope in stkali dolgotrajne vezi.
Po končani izmenjavi pa bomo pričakovali, da bodo bolj opremljeni z multimedijskimi in digitalnimi kompetencami v hitro spreminjajočem se svetu, da bodo naučene multimedijske metode in digitalna orodja uporabljali še po koncu projekta, bodo informirani o naravi mladinskega dela in bodo osvojene informacije delili z drugimi, da bodo bolj samozavestni in imeli novo, nadgrajeno idejo za novo mladinsko izmenjavo.
V času celotnega projekta, tako pripravljenega obiska kot tudi izmenjave ter po sami izmenjavi in diseminacijskih aktivnostih, bo zagotovljen čas in prostor, ki bo namenjen evalvacijam in refleksijam. Refleksije in evalvacije bodo redni spremljevalni aktivnosti, ki jih bomo strukturno načrtovali kot ključen del celotnega projekta – tudi sam prostor, aktivnosti in dogodki s poudarkom na osvajanju znanja, doseganju ciljev s poudarkom na neformalni proces učenja bodo omogočali prav to.